Gangbang Agenda
Gangbang Party's

Gangbang Advertenties

Advertentie Plaatsen

Gangbang Artikelen

Wat is een Gangbang

Spermadouche

Gangbang Links

Gangbang Videos

Gangbang Fotos

CumDrinkingWife

TheaterSluts

Meer Links

Gangbang Forums

GangbangForum.nl

Recensie Dominique

Recensie Dutch Debby

Recensie Katja

Recensie Tanja

Ma - 2 Mei Dominatrix Gangbang Vera Delightfull

02-mei-gangbang-vera-delightfull

Maandag 2 mei is er weer een dominatrix gangbang, voor onderdanige fuckers!

Ben jij die hopeloze fetishliefhebber,of gewoon onderdanig ingestelde die goed aangepakt Moet worden door een strenge dame?

Zoek je wat meer dan het standaard neukpartijtje?

Laat je dan eens door mij misbruiken tijdens een spel en je wilt nooit meer anders: Ik heb graag veel sletterige speeltjes om te domineren en om mee te spelen, ik gebruik je hele lijf als lustobject en je bent er voor mijn genot en lusten.

Met rollenspellen, soft sm en perverse spelletjes maak ik je mijn eigendom.Ik neuk jou of dwing jou om mij te neuken, ik spuug je onder en pis je schoon, ik misbruik je smoeltje en verneder je als dat je ding is.Of je nou bi,hetero, travo of een dame bent in mijn ogen zijn allen gelijk en allen zijn even geil om te misbruiken!

Ik vind het leuk om je wensen tegemoet te komen maar uiteraard bepaal ik het verloop van het spel en bij anaalspel verwacht ik een brandschoon, goed gespoelt slettegaatje van je!

Je kunt smiddags of savonds komen van 14.00 tot 18.00 uur of van 19.00 tot 23.00 uur.

Swingersclub Temptation, Willemstraat 9B, 5741PA te Beek en Donk

Entree prijs is 80,00 ALL-INN (incl. drank, hapjes, jacuzzi)

Geen reservering nodig, geen opnames toegestaan. BIJ GOED WEER SPEEL IK BUITEN!!!!

info@fangangbang.nl

Terug naar de Gangbang Agenda

gangbangagenda.com | sitemap